dilluns, 17 de maig del 2010

Jo no em reagrupo

No soc independentista, per tant no gasto ni una mica d’energia en defensar aquesta opció per Catalunya, és més penso que tot aquest debat ens aparta i molt de la dura realitat que ens està devorant poc a poc. Ens estan intentant tornar a enganyar, volen que ens deixem portar per cants de sirenes, com els navegants camí d’Itaca, però ni en Laporta és l’Ulisses ni el trajecte cap a la independència serà recordat com una Odissea gloriosa amb Herois, Monstres i Déus. Reagrupament em sembla “mas de lo mismo”, probablement amb un discurs i una acció molt més honesta del partit del que s’escindeixen, però m’agradarà veure si en el moment que aconsegueixin alguna cosa a nivell polític no s’aferren a la Poltrona com molts altres. ERC va fer la seva gran pujada electoral gràcies a un discurs semblant i poc a poc hem anat veient com la bombolla independentista del partit que n’ha fet bandera s’ha anat desinflant, però ja han aconseguit el que realment es proposaven, posicionar-se, reflotar econòmicament i assolir quotes de poder amb el tripartit impensables de forma autònoma. M’agradaria equivocar-me, però veig a reagrupament pactant amb Conveniència després de les pròximes eleccions Autonòmiques i com en Janelquen’aprenguin aixeca el braç de l’ArturelGuapu i com un una altre bluff independentista, tan radical en període electoral, anirà suavitzant el seu discurs per tal de no perjudicar la governabilitat del nostre estimat territori anomenat Catalunya. Jo no em reagrupo.